Joogit

Ohjeet ja tuki

Ohjeet ja tuki

Ohjeet palvelun käyttöön

Joogit-palvelu on suunniteltu helppokäyttöiseksi moderneilla päätelaitteilla. Palvelumme ei toimi kuitenkaan kaikilla vanhemmilla tietokoneilla tai puhelimilla, joten suosittelemme aina tarkistamaan oman päätelaitteen soveltuvuuden.

Huomio: mikäli käytössäsi on työnantajan tarjoama päätelaite ja palvelumme käytössä on haasteita, lue tämä.

Tältä sivulta löydät ohjeita ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Tämän napin takaa ylävalikosta löydät aina tärkeimmät sivut!

KÄYTTÄJÄTILI JA KÄYTTÖ

Ensimmäisenä: kirjaudu ulos kaikilla laitteilla palvelustamme. Sen jälkeen tyhjennä selaimesi välimuisti sekä evästeet ja käynnistä selain uudelleen. Tämä auttaa 99% tapauksista.

Satunnaisilla asiakkailla on ollut haasteita työnantajan tarjoamaa laitetta käyttäessä. Lue koko ohje ja suosituksemme tästä.

Löydät Asetusten alta kohdan “Käyttäjätiedot“, josta pääset muuttamaan tietoja.

Voit milloin tahansa tilata uuden salasanan sähköpostiisi täältä.

Useiten sähköpostit jäävät palomuurien tai muiden suodattimien estämäksi, jos käytetään yrityksen sähköpostia. Yleensä mitä suurempi yritys (tai vaikkapa valtion sähköpostit), sitä tiukemmat sähköpostisuodattimet. 

Suosittelemme siis käyttämään henkilökohtaista sähköpostia (tämä ilmenee siten, että kaikille ei kaikki sähköpostit mene perille eivätkä ne ilmesty edes mainos- tai roskapostikansioon).

Käyttäjätunnus: järjestelmä luo tilauksen aikana teille automaattisesti salasanan ja käyttäjätunnuksen, myös oma sähköposti toimii käyttäjätunnuksena.

Löydät Asetuksista kohdan “Osoitteesi“, josta pääset muuttamaan tietoja.

Löydät asiakasedut ylävalikon kohdasta OMA SIVU >> Asiakasedut, josta pääset tutustumaan kumppaniemme tarjoamiin etuihin sekä alennuksiin.

Joogit suositteluohjelma on kiva tapa antaa ystäville pieni alennus ja ansaitset edun samalla itse. Oma suosittelulinkkisi ja lisätiedot löydät ylävalikosta OMA SIVU >> Suositteluohjelma.

Joogit toimii moderneilla tietokoneilla sekä matkapuhelimilla. Tämä tarkoittaa sitä, että et tarvitse mitään erillistä sovellusta tai tekniikkaa, jotta voit käyttää palveluamme. Varmista kuitenkin, että tietokoneesi kaikki päivitykset ovat ajantasalla, etenkin verkkoselaimesi päivitykset. Tarvitset internet-yhteyden palvelumme käyttöön, joten varmista myös että olet yhteydessä internetiin. Vanhemmat tietokoneet tai puhelimet eivät välttämättä “jaksa” toistaa videoita (tällöin koet saman haasteen todennäköisesti myös monessa muussa palvelussa).

 

Kun avaat videon ja päätelaite (esim. tietokone tai puhelin), jolla katsot videota on samassa WiFi-verkossa kuin televisiosi, voit lähettää kuvan videosta televisioosi (varmista että myös televisio on kytketty päälle sekä internetiin!)

Klikkaa ao. kuvaketta videosta jakaaksesi sen televisioon

Joogit videon jakaminen

Valitse televisiosi listasta ja klikkaa sen nimeä yhdistääksesi

Lähetä video päätteelle

HUOM: emme voi taata, että tämä toimii kaikilla matkapuhelimilla ja televisioilla. Varmista ensin omien päätelaitteidesi toiminnasta, onko tämä mahdollista. Mikäli et voi lähettää tällä kuvatulla tavalla langattomasti kuvaa televisioosi, katso seuraava ohje johdolla kytkemiseen.

Katso seuraavasta kohdasta Chromecast-ohje.

Chromecast on Googlen valmistama kätevä pieni laite, jonka avulla voit peilata esimerkiksi puhelimen ruudun ja sisällön televisioosi langattomasti.

Itse peilaus tapahtuu Googlen Home -sovelluksen avulla. Klikkaa alta ohjeisiin.

Mikäli tietokoneesi, puhelimesi tai televisiosi ei tue tai muusta syystä pysty toistamaan videota langattomasti, voit kytkeä tietokoneen tai puhelimesi television HDMI-porttiin ja lähettää kuvan sitä kautta.

  1. Varmista, että päätelaitteessasi (tietokone, puhelin) on HDMI-portti (matkapuhelimissa yleensä adapaterilla mini-HDMI)
  2. Varmista, että televisiossasi on HDMI-portti, johon voit kytkeä päätelaitteesi
  3. Kytke tietokoneesi (puhelimesi) HDMI kaapelilla television HDMI-porttiin ja kytke molempiin virta päälle
  4. Valitse television kuvalähde-valikosta kytkemäsi HDMI-portti kuvan lähteeksi
  5. Nyt tietokoneesi (puhelimesi) pitäisi olla kytketty ja kuvan näkyvissä televisiossasi
  6. Äänet: HDMI-johto osaa siirtää myös äänet, joten valitse äänilähteeksi myös HDMI
  7. Laita video pyörimään ja suurenna video televisioruudullesi
Siirrä kuva hdmi-johdolla

Palvelun oikeassa yläkulmassa on kaikilla päätelaitteilla “lukollisen hahmon” -kuva. Klikkaamalla kuvaketta, voit kirjautua sisään ja ulos.

 

HEIMO

Jokaisen Joogit Heimon ja Joogit blogiartikkelin lopusta (sinun pitää olla sisäänkirjautuneena) löytyy nappi “Tallenna suosikkeihin”. Painamalla tätä olet tallentanut joogavideon/artikkelin ja voit palata niihin koska vain kohdasta “Omat suosikit“. Voit poistaa samalta sivulta tallentamiasi suosikkeja. Löydät suosikkisi ylävalikosta OMA SIVU >> Omat suosikit.

Heimon etusivulta löydät ensimmäisenä uusimmat joogatunnit. Voit käyttää sivun vasemmassa laidassa (mobiilissa ensimmäisenä) olevaa valitsinta joogatuntien lajitteluun kiinnostuksesi mukaan. Voit myös käyttää “Hae” toimintoa, jolloin haku listaa hakemasi termin mukaan joogatunteja.

Odota, että nykyinen jäsenyytesi umpeutuu ensin (poista asetuksista automaattinen uusinta). Tämän jälkeen, älä uusi aiempaa jäsenyyttä, vaan suuntaa kauppaan valitsemaan uusi esim. 3kk tai 12kk jäsenyys. Valitse maksutavaksi “Luottokortti, tallenna” niin jäsenyytesi uusiutuu automaattisesti. Sinulla voi olla kerrallaan vain yksi aktiivinen jäsenyys Heimoon ja siksi edellisen jäsenyyden pitää umpeutua ensin.

Löydät Asetuksista kohdan “Muokkaa jäsenyyttäsi“, josta pääset muuttamaan jäsenyyden tietoja.

Etkö löytänyt vastausta?

Lähetä meille viesti alla olevalla lomalleella.
Joogit.fi

Kirjautuminen