Joogit

7 päivän joogaohjelma kireille niska-hartioille

Arvioitu kesto: 7 päivää + BONUSVIDEO

Vaikeustaso: Helppo

Joogaa niska-hartiaseudulle

Tämä on 7 päivän joogaohjelma kireille niska-hartioille.

Ohjelmaan on koottu harjoituksia, jotka vetreyttävät sekä rentouttavat niska-hartiaseutua, rintarankaa ja koko yläkroppaa. Kun jumiutuneet niska-hartiat häiritsevät työpäivää tai päänsärky kolkuttelee takaraivolla, voi vetreyttävä taukojooga pelastaa päivän!

Osa harjoituksista on suunniteltu taukojumpaksi työpäivään, osa rentouttaviksi harjoituksiksi iltaan tai viikonloppuun.

Monilla meistä yläselkä kaipaa pelkän venytyksen sijaan vetreytystä, liikettä sekä voimistusta – ohjelmassa on siksi paljon muutakin, kuin venyttelyä.

Ohjelma sopii kaikentasoisille joogeille ja sen voi tehdä joko tässä järjestyksessä tai omassa tahdissasi. 🙂

Ohjelman sisältö

OHJEET JA VINKIT

Joogit.fi

Kirjautuminen