Joogit

Istumatyöläisen taukojumppa – joogaa työpäiviin!

Arvioitu aika: 3 viikon joogaohjelma

Vaikeustaso: Kaikille sopiva

istumatyöläisen taukojumppa

Tämä ohjelma on tehty kaikille toimistotyön sankareille! Istumatyöläisen taukojumppa -ohjelmasta löydät vetreyttäviä, avaavia, virkistäviä ja mieltä rauhoittavia harjoituksia työpäivän lomaan. Jooga on mitä mainioin keino tauottaa työpäivää!

Valitse aina juuri tähän hetkeen sopivin taukojumppa!

Istumatyöläisen taukojumppa -ohjelman sisältö:

Istumatyöläisen taukojumppa -ohjelman taukojoogat on jaettu neljään kategoriaan. Suosittelen valitsemaan viikon aikana yhden taukojumpan kustakin kategoriasta – näin saat monipuolista harjoitusta sekä keholle että mielelle.

  • Kiirepäivän pelastajat – alle 10 minuutin taukojoogat
  • Jumit auki vartissa – istumatyön vastaiskuja!
  • Mielensärauhoittajat – kirkas mieli, parempi fokus
  • Lisävirtaa päivään – voimaa ja virtaa joogasta!

Voit tehdä ohjelman taukojumpat ihan omassa tahdissasi. Jos teet esim. 4 taukojoogaa viikossa,  ohjelma kestää kolme viikkoa. Kahdella harjoituksella viikossa ohjelmassa riittää puuhaa 6 viikoksi. Voit toki tehdä suosikkiharjoituksesi useampaan otteeseen ja panna merkille kehityksesi. 🙂

Ovatko niskat erityisen jumissa? Tutustu myös niska-hartioihin keskittyvään joogaohjelmaamme ja vetreytä kipeät niskat rennoiksi.

Ohjelman sisältö

OHJEET JA VINKIT

Joogit.fi

Kirjautuminen